جوانب مثبت و منفی در خانه دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جوانب مثبت و منفی در خانه دیالیز چیست

جوانب مثبت و منفی در خانه دیالیز چیست؟دیالیز به خانه مراجعه کرده است به نام "دیالیز صفاقی مداوم سیار" (CAPD)، می تواند اجازه می دهد بیمار را به انجام آن در خانه، اما از آن آسان است به عفونت بدون مراقبت خوب است.

در طی این درمان، یک کاتتر از جراحی به داخل حفره صفاق شکم خود را (نه به معده) وارد می شود. راه حل تمیز کردن به کاتتر تزریق و چپ به ساکن برای مدت ساعت. مایع حمام ارگان و کار از طریق اسمز (غلظت های بالا در حال حرکت به غلظت کم و غلظت کم در حال حرکت به آنهایی که بالاتر).

روش عملیات آسان برای یادگیری است، بنابراین مردم می توانند آن را در خانه انجام دهد. چه بیشتر، از آن به آنها اجازه این کار را انجام در طول کار. تنها چیزی که آنها نیاز به انجام است که به راه حل ارز هر شش ساعت است. آیا نگران این هستید که شما می توانید آن را توسط خودتان کار کنید، چرا که آنها به شما یک جزوه به شما کمک کند در طول بدهد و آنها مطمئن شوید که آنها را نشان می دهد به شما و شما می توانید آن را به آنها را بدون اشتباه نشان نداد.

برخی از پزشکان ترجیح می دهند "cyclers شب"، که ارائه بیمار به دیالیز خانه آزادی خیلی بیشتر. بخش عمده ای از مبادلات را در طول شب در طی یک دوره 10 یا 12 ساعت، تنها با یک ارز در روز مورد نیاز است.

اما یک منفی بزرگ از دیالیز به خانه این است که شما نمی توانید منطقه کاتتر مرطوب، این بدان معناست که شما نمی توانید به حمام در بیش از چند اینچ از آب، و مطلقا هیچ شنا، که ممکن است خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

فوق مقدمه ای از جوانب مثبت و منفی در دیالیز خانگی، امید آن می تواند شما را در درجه کمک کند. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، انجام مردد به ما از طریق ایمیل بگویید، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: دیالیز، خانه دیالیز، دیالیز صفاقی، جوانب مثبت و منفی از دیالیز خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: